De laatste lootjes.. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Demi Beute - WaarBenJij.nu De laatste lootjes.. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Demi Beute - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes..

Door: Demi Beute

Blijf op de hoogte en volg Demi

04 Februari 2013 | Nederland, Zutphen

Wauw, wat gingen de laatste twee weken snel zeg! Het lijkt nog wel gisteren dat we de teambuilding dag hadden en dat is inmiddels al een maand geleden!

Deze week heb ik de laatste spulletjes gekocht voor mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik kan echt niet wachten! Mijn koffer is ingepakt, ik ben al helemaal klaar om te gaan. :) Helaas moet ik nog een dag en 16 uur wachten maar dan is het eindelijk zo ver. Ik weet zeker dat het een topervaring word met alle IC'ers en OBC-ers!!

xoxo,
Demi

  • 06 Februari 2013 - 09:06

    Rob Kolber:

    Fijne reis toegewenst! Geniet er van! Maak maar veel foto's!
    gr
    Rob en Marga Kolber

  • 12 Februari 2013 - 19:11

    Rianne Legebeke:

    Hoi deem. Zo te zien ben je nog niet in de gelegenheid geweest om je blog aan te vullen met je verhalen. Ben benieuwd hoe je t daar hebt. Heb wel contact met je buddy gehad via de chat. Alles gaat hier goed en t huisje wordt al aardig knus. Geniet ervan meis. We houden van je xxxxx mama en cas

  • 13 Februari 2013 - 19:22

    Jorinde Legebeke:

    Heee nichtjei,

    Ik wacht nog steeds op updates van deze blog! Waarschijnlijk heb je nog niet de gelegenheid gehad om hem aan te vullen. Als je terug bent moeten we gauw een keer afspreken dan wil ik je verhalen en foto's ook graag zien/horen!

    Heel veel plezier nog verder!

    xxx Jorinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 3352

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Off to South-Africa!

Landen bezocht: