3 more months.. nog 3 maanden. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Demi Beute - WaarBenJij.nu 3 more months.. nog 3 maanden. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Demi Beute - WaarBenJij.nu

3 more months.. nog 3 maanden.

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg Demi

11 November 2012 | Nederland, Zutphen

Over drie maanden is het dan eindelijk zo ver: Dan zit ik met 27 andere leerlingen van het Isendoorn en het OBC in het vliegtuig onderweg naar Zuid-Afrika!

Voordat we daadwerkelijk het vliegtuig instappen moet er veel worden voorbereid. Zo hebben we 31 oktober voor het eerst kennis gemaakt met de leerlingen van het OBC. Best spannend natuurlijk! We kregen de nodige informatie: Wanneer we gingen, waar we nou precies heen gingen en wat ons zoal stond te wachten. Ook kregen we te horen wat we moesten ondernemen om onzelf voldoende voor te bereiden, en deze blog kon daar natuurlijk niet bij ontbreken. We moeten veel voorbereiden maar het is het allemaal waard, daar ben ik zeker van.

Toen we aan waren gekomen op het OBC in Bemmel hebben we naast kennis gemaakt met de andere leerlingen, ook een geschiedenisles gehad over Genadedal en over de onafhankelijkheid van Zuid-Afrika: klinkt saai, maar het is goed om iets te weten over het land waar we straks naartoe gaan!

In mijn posts zal ik jullie inlichten over de dingen die ik mee maak rondom de reis naar Zuid-Afrika. Ook zal ik in het Engels bloggen zodat ik op het eind niet alles wat ik heb getypt hoef te vertalen voor mijn verslag.

Ciao!
Demi

~

Just three more months and then it's finally time to go to South-Africa with 27 other students from Isendoorn and OBC. I can't wait!

Before we will get on the plane to South-Africa, we first have to be prepared. We started preparing on the 31st of October when we went to Bemmel to meet the other students from OBC. Very exciting! We got a lot of information: Where we were going, when we are going and what trips were on the schedule. We also got a few assignments to make sure we are all well prepared before we go to South-Africa, and making a blog was one of these assignments. We have to prepare A LOT but I'm sure it's all worth it!

When we arrived in Bemmel we had a short history lesson about Genadedal and the independence of South-Africa. Sounds very boring, but we have to learn something about the history of the country we are going to visit!

In my blogposts I will tell you about all my experiences before and during the trip to South-Africa. I blog in Dutch and in English, so everybody can read it and I don't have to translate everything for my report.

Ciao!
Demi



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 3358

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Off to South-Africa!

Landen bezocht: